خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) گزارش میدهد: شرکت صنعتی مینو خرمدره، از واحدهای بزرگ تولیدی گروه مینو، در سال جاری دو محصول جدید به بازار عرضه میکند: بیسکویت «ساقه طلایی چندغله» با بستهبندی جدید و غنیشده با کلسیم و ویتامین D3، و تافی «توتیس (دو طعم)» با طعمهای وانیل-توتفرنگی و نعناع-لیمو. محمدتقی قلندرلکی، مدیرعامل صنعتی مینو، با اعلام این خبر، بر اهمیت واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت در معرفی طعمها و محصولات جدید تاکید کرد و از برنامههای توسعهای بیشتر در این زمینه خبر داد.
بیسکویت ساقه طلایی چندغله، با وزن ۲۷۰ گرم، علاوه بر ترکیب غلات سودمند، با کلسیم و ویتامین D3 غنیسازی شده است تا نیازهای تغذیهای خانوادهها را بهتر تامین کند. تافی توتیس (دو طعم) نیز با طعمهای جدید وانیل–توتفرنگی و نعناع–لیمو، به خانواده قدیمی محصولات تافی مینو اضافه شده است.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
عرضه محصولات غنیشده و با طعمهای جدید، فرصتی برای تمایز و جذب مصرفکنندگان آگاه به سلامت و تنوعطلب در بازار ایران است. شرکتها میتوانند با سرمایهگذاری در تحقیق و توسعه، محصولات نوآورانه و با ارزش افزوده بالا به بازار عرضه کنند.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟