خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از فود اند بوریج مگزین گزارش میدهد…
نوشیدنیهای خاص، از «سوداهای کثیف» گرفته تا «چای حبابی»، روزبهروز محبوبتر میشوند. گزارش سال ۲۰۲۴ تکنومیک نشان میدهد که ۵۰ درصد از مصرفکنندگان بین ۱۸ تا ۳۴ سال، به دنبال طعمهای جدید و منحصربهفرد در نوشیدنیها هستند. حال، با محصول جدید ریچز (Rich’s) با نام «کرمساز همهکاره»، بهرهبرداری از این ترندها برای فعالان صنعت غذا آسانتر از همیشه شده است.
افزایش خلاقیت در نوشیدنی ها با یک محصول
این محصول خامهای میتواند طیف گستردهای از نوشیدنیها، از جمله قهوههای خاص، اسموتیها، کوکتلها، سوداهای کثیف و چایهای حبابی را بهبود بخشد. علاوه بر این، این کرمساز همهکاره با صرفهجویی در نیروی کار، در کاربردهای مختلفی از نوشیدنیهای گرم و سرد گرفته تا سوپها و سسها، و همچنین به عنوان فوم، رویه زده شده یا پایه نوشیدنی قابل استفاده است.
جایگزینی ایده آل برای لبنیات
کرمساز همهکاره، فرمولی معتبر از سبد محصولات جهانی ریچز است که عمدتاً با مواد غیرلبنی و یک مشتق شیر برای ایجاد طعم خنثی ساخته شده است. این محصول جایگزینی عالی برای لبنیات در بسیاری از کاربردها است و استفاده از آن آسان است: فقط کافی است آن را ذوب کرده و بریزید.
تاثیر شبکه های اجتماعی در محبوبیت نوشیدنی ها
نسل زد (Gen Z) محرک اصلی ترند نوشیدنیهای منحصربهفرد است و رسانههای اجتماعی این اشتیاق را تقویت میکنند. بر اساس گزارش دیتاسنشیال منو ترندز ۲۰۲۵، پیشبینی میشود که سودای کثیف در منوی غذایی رستوران ها رشد ۲۴۴ درصدی را در یک دوره چهار ساله تجربه کند. فعالان صنعت غذا میتوانند به سادگی با افزودن مقداری از کرمساز همهکاره ریچز و یک شربت طعمدار به نوشیدنیهای گازدار، سوداهای کثیف ایجاد کنند.
یکی دیگر از نوشیدنیهای محبوب، «چای حبابی» است که با بیش از ۶۵۰,۰۰۰ پست با هشتگ bubbletea در تیکتاک ترند شده است. بر اساس گزارش اسنپ! دیتاسنشیال ۲۰۲۴، این نوشیدنی با نرخ رشد ۳۰ درصدی در منوی غذایی در یک دوره چهار ساله، با انفجار محبوبیتی روبهرو شده است. فعالان این صنعت میتوانند این نوشیدنی محبوب را با ترکیب کرمساز همهکاره ریچز با هر نوع چای دلخواه، یخ، بوبا آماده و شربت ساده تهیه کنند.
ریچز یک متخصص جهانی در زمینه اجزای نوشیدنی است – با رویهها، پایهها و کرمسازها.
تاریخچه ریچز در صنعت نوشیدنی
ریچ پروداکتس (Rich Products) در زمینه ارائه راهکارهای نوشیدنی غریبه نیست، زیرا بنیانگذار این شرکت ۸۰ سال پیش اولین رویه زده شده غیرلبنی جهان را تولید کرد. امروزه، مجموعه محصولات این شرکت شامل طیف گستردهای از رویهها، پایهها و کرمسازها در طعمهای مختلف و همچنین گزینههای غیرلبنی است. علاوه بر این، میلکشیکها و اسموتیهای f’real by Rich’s میتوانند پیشنهادات نوشیدنی فعالان صنعت غذا را بهبود بخشند، زیرا با یک مخلوطکن پشت پیشخوان یا یک برنامه «مخلوطش کن خودت» در جلوی سالن تهیه میشوند.
فعالان صنعت غذا میتوانند راهکارهای بیشتر نوشیدنی، ایده گرفتن از دستورالعملها و ترندها را در www.richsusa.com/beverages بیابند.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
استفاده از ترندهای جهانی نوشیدنی مانند سودا کثیف و چای حبابی، فرصتی برای تنوع منو و جذب مشتریان جوان است. تولیدکنندگان داخلی میتوانند با الگوبرداری و بومیسازی این محصولات، سهمی از بازار نوشیدنیهای خاص را به دست آورند.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟