خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از فود اند بیوریج مگزین گزارش میدهد:
اسنکهای گیاهی “گود ایتین” کریس پاول به ۱۶۰۰ فروشگاه والمارت در سراسر کشور راه یافت
برند اسنکهای گیاهی جشن یک نقطه عطف بزرگ در خرده فروشی را برگزار میکند و طعمهای جسورانه و بهتر را برای میلیونها مصرف کننده به ارمغان میآورد.
لس آنجلس – ۲۳ اکتبر ۲۰۲۵ – گود ایتین (Good Eat’n)، برند اسنکهای گیاهی که توسط کریس پاول (Chris Paul)، اسطوره ان بی ای (NBA) تأسیس شده است، با توسعه به ۱۶۰۰ فروشگاه والمارت (Walmart) در سراسر کشور، به یک نقطه عطف بزرگ در خرده فروشی دست یافته است. این نشان دهنده یک لحظه تعیین کننده برای دسته اسنکهای مدرن بهتر برای شما (Better-For-You (BFY)) است و طعمهای جسورانه و هوسانگیز این برند را در دسترس مصرف کنندگان در سراسر کشور قرار میدهد.
دسترسی به طعمهای مدرن و لذیذ
آوریل سایلر (April Siler)، مدیرعامل گود ایتین، گفت: «ما از گسترش به ۱۶۰۰ فروشگاه والمارت در سراسر کشور و در دسترس قرار دادن اسنکهای خوشمزه و مدرن خود برای افراد بیشتر هیجانزده هستیم.» «گزینههای هیجانانگیزی که خوب هستند و یک تجربه سرگرمکننده و لذتبخش را ارائه میدهند، تمام چیزی است که ما به آن اهمیت میدهیم. مصرفکنندگان امروزی مواد اولیه بهتری میخواهند و برچسبهای تمیز را بدون فدا کردن طعم ترجیح میدهند – و ما مفتخریم که دقیقاً همین را ارائه میدهیم.»
تغییر در مفهوم اسنک مدرن
این توسعه بر تقاضای رو به رشد برای اسنکهایی تأکید میکند که تعادل بین لذت، طعم و مواد اولیه سالم را برقرار میکنند. گود ایتین با ارائه محصولاتی که هم رضایتبخش و هم در دسترس هستند، تعریف «بهتر برای شما» را برای نسل جدیدی از دوستداران اسنک دوباره تعریف میکند.
محصولات این برند عبارتند از:
Hot Hot Puffs (پفکهای داغ داغ)
Cinnamon Sugar Puffs (پفکهای شکر دارچینی)
Nacho Cheeze Tortilla Chips (چیپسهای ترتیلا با طعم پنیر ناچو)
Big Dill Ranch Tortilla Chips (چیپسهای ترتیلا با طعم رنچ)
Cookies N Crème Popcorn (پاپ کورن با طعم کوکی و خامه)
هر محصول دارای گواهی Non-GMO Project Verified، بدون گلوتن و بدون رنگهای مصنوعی است که یک تجربه اسنک سالمتر و شفافتر را تضمین میکند.
دسترسی، طعممحوری و فرهنگسازی
گود ایتین که توسط کریس پاول، بازیکن ۱۲ دوره All-Star ان بی ای تأسیس شده است، برای سرگرمکننده، فراگیر و خوشمزه کردن غذاهای گیاهی ایجاد شده است. این برند با ترکیب طعمهای آشنا با مواد اولیه بهتر، شکاف بین لذت و هدف را پر میکند.
عرضه محصولات در والمارت نشان دهنده مأموریت این برند برای در دسترس قرار دادن محصولات گود ایتین در مکانهایی است که مصرف کنندگان در حال حاضر خرید میکنند و تعهد خود را به دسترسی و ارتباط فرهنگی تقویت میکند. از آنجا که خریداران مدرن به دنبال اسنکهایی هستند که با ارزشهای آنها همسو باشد، گود ایتین به عنوان برندی برجسته است که شادی، طعم و شفافیت را به هر بسته میآورد.
ظهور نوآوریهای مبتنی بر ورزشکاران
سفر شخصی کریس پاول به گیاهخواری الهامبخش ایجاد گود ایتین بوده و همچنان چشمانداز آن را برای آینده غذا شکل میدهد. موفقیت این برند نشان دهنده نفوذ روزافزون برندهای مأموریتمحور و مبتنی بر ورزشکاران است که اصالت، آگاهی از سلامتی و نوآوری خلاقانه در طعم را برای هدایت روندهای جدید در سراسر فروشگاههای مواد غذایی در سراسر کشور ترکیب میکنند.
فصلی نو در اسنکهای بهتر برای شما
گود ایتین با حضور در ۱۶۰۰ فروشگاه والمارت، قصد دارد در سال ۲۰۲۶ با طعمها، مشارکتها و توزیع خردهفروشی جدید، دامنه خود را گسترش دهد. این حرکت تعهد این برند را برای تبدیل اسنکهای گیاهی به یک جریان اصلی بدون به خطر انداختن طعم یا هیجان تقویت میکند.
برای یافتن اسنکهای گود ایتین در نزدیکی خود یا کسب اطلاعات بیشتر، به www.goodeatn.com مراجعه کرده و goodeatn@ را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
ترویج اسنکهای گیاهی توسط چهرههای مشهور، فرصتی برای تولیدکنندگان داخلی جهت نوآوری و ورود به بازار محصولات سلامتمحور است. تمرکز بر طعم و دسترسی آسان، کلید موفقیت در این زمینه خواهد بود.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟