خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) گزارش میدهد: شرکت زرکام، زیرمجموعه گروه صنعتی و پژوهشی زر، در بیست و چهارمین نمایشگاه شیرینی و شکلات از هشت محصول جدید خود در دستههای بیسکویت، کیک و ویفر پرده برداشت. علیرضا احمدنژاد، مدیر این شرکت، با اشاره به تمرکز زرکام بر توسعه، هدف از این اقدام را معرفی دستاوردها، تعامل با ذینفعان و گسترش بازارهای داخلی و صادراتی عنوان کرد.
احمدنژاد همچنین از دریافت مجوز مرکز آموزش بینکارگاهی از سازمان فنیوحرفهای خبر داد و این اقدام را گامی در جهت ارتقای مهارتها و توانمندسازی نیروی کار دانست. وی صادرات را یکی از اولویتهای اصلی گروه زر برشمرد و به حضور موفق در نمایشگاههای بینالمللی و آغاز صادرات به حدود ۲۰ کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این تعداد تا پایان سال به ۳۰ کشور افزایش یابد.
مدیرعامل زرکام، امنیت تأمین مواد اولیه و ناترازی انرژی را از موانع توسعه صنعت شیرینی و شکلات دانست و خواستار سیاستگذاری یکپارچه و تعامل مؤثر میان انجمنها و شرکتهای فعال در این حوزه شد. وی در پایان، مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار را از اصول بنیادین گروه زر خواند و از آغاز اقدامات اولیه برای ورود به حوزه انرژیهای تجدیدپذیر و احداث نیروگاههای خورشیدی خبر داد.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
تنوع محصولات زرکام و تمرکز بر صادرات، فرصتی برای همکاری با این برند در بازارهای هدف و الگوبرداری در نوآوری محصول است.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟