خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از فود اند بیوریج مگزین گزارش میدهد:
آخر هفتهای پر از طعم و هیجان با اسنک جدید دیوید دابریک در کاستکو
عرضه ویفرز در تعطیلات آخر هفته کارگر
دیوید دابریک (David Dobrik)، در تعطیلات آخر هفته روز کارگر، از برند اسنک جدید خود، با نام تجاری “اسنکهای اصلی دابریک، ویفرز (WAVERS)”، در نمایشگاه خودرو کاستکو (Costco Warehouse Roadshow) در لیزبرگ، ویرجینیا و تتربورو، نیوجرسی رونمایی کرد.
استقبال پرشور از اسنکهای جدید
در لیزبرگ، دابریک چندین ساعت را به خوشامدگویی به اعضای کاستکو، گرفتن عکس و تعامل با تیم نمونهبرداری اختصاص داد، زیرا آنها خریداران را با اسنکهای پررنگ، ترد و الهامگرفته از پیتزا آشنا میکردند. کیسههای انحصاری ۱۸ اونسی (۵۱۰ گرمی)، با اندازه مخصوص باشگاه، جمعیت مشتاقی را به خود جلب کرد که مشتاقانه منتظر امتحان کردن مجموعه جدید بودند.
حضور همزمان در دو ایالت
همزمان، ویفرز حضور خود را در انبار تتربورو، نیوجرسی کاستکو نیز اعلام کرد، تا اطمینان حاصل شود که طرفداران در سواحل شرقی نیز میتوانند در هیجان عرضه شرکت کنند. اعضا – و بسیاری از طرفداران دابریک – برای چشیدن طعم هر چهار طعم اصلی صف کشیدند: ترشی تند، عسل داغ، پیتزای آخر شب و پنیر اضافی.
آمادهسازی برای عرضه در کارخانه
این جشنها، هفته شلوغی را برای دابریک رقم زد. تنها یک روز قبل از نمایشگاه خودرو، او از کارخانه ویفرز در یورک، پنسیلوانیا بازدید کرد، جایی که به آمادهسازی کیسههای محصول برای عرضه در کاستکو کمک کرد و حتی خود به بستهبندی پالتها پرداخت تا آنها را برای قرار گرفتن در طبقه انبار آماده کند.
ترکیب هیجان سلبریتی و تجربه کاستکو
این عرضه، هیجان افراد مشهور را با تجربه نمونهبرداری ویژه کاستکو ترکیب کرد و آخر هفتهای پر از سرگرمی و طعم را برای خریداران رقم زد.
درباره ویفرز
اسنکهای اصلی دابریک، ویفرز، یک نوآوری در دسته چیپسها هستند که یک اسنک موجدار و ترد را معرفی میکنند. هر تکه شکل کمی متفاوتی دارد که هر بار بافتی منحصر به فرد ایجاد میکند. هدف از این چیپس این است که نه تنها یک اسنک باشد، بلکه نشاندهنده خاطرهای از دوستی دابریک و فدوروویچ (Fedorovich) باشد که با نوآوری و اصالت چاشنی شده است. آنها با مواد اولیه با برچسب تمیز، غیر GMO، فاقد طعمدهندهها و مواد نگهدارنده مصنوعی ساخته شدهاند و تنها ۱۴۰ کالری در هر وعده مصرفی دارند.
ماموریت ویفرز
در پیتزای دابریک (Doughbrik’s Pizza) و اکنون اسنکهای اصلی دابریک، ماموریت این برند ارائه طعمهای جسورانه و فراموشنشدنی به مردم در سراسر جهان است. سفر دیوید دابریک به عنوان یک تولیدکننده محتوا، او را به مقصدهای مختلفی برده است، جایی که او طعمهای منحصر به فرد را تجربه کرده و فرهنگهای غذایی جدید را کشف کرده است. این تجربیات دیوید را به راهاندازی اسنکهای اصلی دابریک سوق داده است، مجموعهای از طعمهای اسنک الهامگرفته از پیتزا و متاثر از سراسر جهان که روحیه ماجراجویی، سرگرمی و اوقات خوش را به تصویر میکشد.
برای اطلاعات بیشتر به وبسایت www.eatdoughbriks.com مراجعه کنید و در شبکههای اجتماعی @eatdoughbriks را دنبال کنید.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
حضور یک برند اسنک جدید با تکیه بر چهرهی مشهور، میتواند هشداری برای تولیدکنندگان داخلی باشد تا با نوآوری و بازاریابی قویتر، سهم خود را در بازار حفظ کنند.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟