خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از «فود اند بیورج مگزین» گزارش میدهد…
شرکت گروهپی با ارائه بستههای متنوع ایمونوباترز به خانوادهها کمک میکند تا آلرژنهای رایج غذایی را به کودکان خود معرفی کنند و سیستم ایمنی بدن آنها را آموزش دهند. هدف این است که این مواد غذایی به عنوان دوست شناسایی شوند نه دشمن، و در عین حال یک میکروبیوم سالم در روده ایجاد شود.
ماموریت گرو هپی برای رهایی از ترس آلرژی غذایی
گروهپی توسط تیمی از متخصصان برجسته آلرژی کودکان و مادری که ماموریتش کمک به خانوادهها برای رهایی از ترس آلرژیهای غذایی بود، راهاندازی شد. بستههای اشتراک ماهانه جدید گروهپی، ایمونوباترهای آلرژن را به صورت دقیق و متناسب درب منزل تحویل میدهند. این اسپریدهای غنی از مواد مغذی و غذای واقعی برای معرفی بیخطر، مداوم و زودهنگام آلرژنها مانند تخممرغ، بادامزمینی، گردو، بادام هندی و کنجد به نوزادان از سن چهار ماهگی طراحی شدهاند. گروهپی با ارائه دوزهای ثابت ۲ گرمی مطابق با رویکرد LEAP در هر جعبه ماهانه، کار را آسان میکند. این رویکرد حدس و گمان در مورد دوز آلرژنها را از بین میبرد و در عین حال به والدین آرامش خاطر و انعطافپذیری میدهد.
ترکیبات و نحوه مصرف ایمونوباترز
هر جعبه متنوع گروهپی شامل ایمونوباترهای با کاربری آسان است که میتوان آنها را با شیر مادر یا شیر خشک مخلوط کرد، در ماست یا فرنی هم زد، روی نان تست مالید یا مستقیماً از پاکت مصرف کرد. این محصولات حاوی ۱۶ ماده غذایی گیاهی هستند که از یک رژیم غذایی متنوع و یک میکروبیوم سالم روده حمایت میکنند. برخلاف پودرها یا مخلوطهای فوق فرآوریشده، این اسپریدها از غذای واقعی تهیه شدهاند، طعم فوقالعادهای دارند و به طور هدفمند طراحی شدهاند تا به نوزادان آموزش دهند که طعم آلرژنهای سالم را دوست داشته باشند.
توصیه متخصصان آلرژی
پروفسور جورج دو تویت، یکی از برجستهترین متخصصان آلرژی غذایی کودکان در جهان و نویسنده مشترک مطالعات پیشگامانه LEAP و EAT-On میگوید: «متخصصان برجسته آلرژی و متخصصان اطفال موافق هستند که برای آموزش سیستم ایمنی، آلرژنها را از ۴ ماهگی به طور زودهنگام و مکرر به نوزادان بدهید.»
افزایش چشمگیر آلرژی به آجیل
آلرژی به آجیل به تنهایی از دهه ۱۹۸۰ دو برابر شده است و ۴۰ درصد از کودکانی که آلرژی غذایی دارند، حداقل یک واکنش تهدیدکننده زندگی را تجربه میکنند. گروهپی یک راه حل مبتنی بر علم ارائه میدهد. این محصول به والدین کمک میکند تا کنترل را به دست بگیرند، یک قاشق در یک زمان، با یک پیام جسورانه: زود غذا بدهید، مکرر غذا بدهید و غذای واقعی بدهید.
برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش به letsgrowhappy.com مراجعه کنید وLetsgrowhappy@ را در اینستاگرام و تیکتاک دنبال کنید.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
توسعه محصولات غذایی ویژه کودکان با هدف کاهش آلرژی، فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی است. تمرکز بر مواد اولیه بومی و تاییدیه متخصصان میتواند مزیت رقابتی ایجاد کند.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟