خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از Food & Beverage Magazine گزارش میدهد:
جکسونویل، فلوریدا – ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۵ – فروشگاه The Pickle Factory، اولین و تنها سوپرمارکت تخصصی ترشی در جهان، اعلام کرد که در ماه اکتبر سال جاری، فضای فروشگاه اصلی خود در جکسونویل (۵۹۱۳ St. Augustine Road) را دو برابر خواهد کرد. این توسعه تنها یک سال پس از افتتاح فروشگاه و با توجه به افزایش تقاضا برای محصولات، کالاها و تنقلات منحصر به فرد با تم ترشی صورت میگیرد.
شارلوت زاباری، یکی از بنیانگذاران The Pickle Factory، اظهار داشت: “حمایت بینظیر جامعه و رشد سریع مشتریان ما فراتر از انتظارات ما بوده است. ما از گسترش فعالیت خود و ارائه محصولات بیشتر به دوستداران ترشی هیجانزده هستیم.”
فضای جدید فروشگاه شامل موارد زیر خواهد بود:
تنوع بیشتری از کالاهای الهامگرفته از ترشی
فضای بیشتر برای چیدن ترشیجات متنوع
توسعه تجربیات خرید خانوادگی
شارلوت و شای زاباری، بنیانگذاران The Pickle Factory، پس از ۱۴ سال موفقیت با برند Olive My Pickle، در اکتبر ۲۰۲۴ این فروشگاه را راهاندازی کردند. چشمانداز آنها ایجاد یک مقصد سرگرمکننده، پر جنب و جوش و بینظیر برای جشن گرفتن تمام چیزهایی بود که به ترشی مربوط میشود.
امروزه، The Pickle Factory بیش از ۱۴۰۰۰ محصول ترشی شامل غذا، پوشاک، دکوراسیون منزل، بازی، اسباببازی و جواهرات را ارائه میدهد. این فروشگاه به سرعت به یک جاذبه برای دوستداران ترشی در سراسر کشور تبدیل شده است.
The Pickle Factory باز است:
دوشنبه تا شنبه: ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر
یکشنبه: ۱۱ صبح تا ۵ بعد از ظهر
محصولات در فروشگاه و آنلاین در www.thepicklefact.com در دسترس هستند.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
روند رو به رشد فروشگاههای تخصصی مواد غذایی مانند The Pickle Factory نشاندهنده فرصتی برای کارآفرینان ایرانی است تا با تمرکز بر محصولات خاص و ایجاد تجربه خرید منحصربهفرد، سهمی از بازار را به دست آورند. ایجاد تنوع در محصولات و عرضه ترشیجات با طعم های مختلف میتواند ایده ای جذاب برای بازار ایران باشد.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟