مجله خبری اگروفودز

شیرینی و شکلات ایران، کام جهانی را شیرین کرد

شیرینی و شکلات ایران، کام جهانی را شیرین کرد

خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از اگروفودنیوز گزارش می‌دهد، بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات، مواد اولیه و ماشین‌آلات شیرینی و شکلات از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این رویداد با حضور فعالان داخلی و خارجی، از جمله مشاور رئیس جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی،…

- اندازه متن +

خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از اگروفودنیوز گزارش می‌دهد، بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی محصولات، مواد اولیه و ماشین‌آلات شیرینی و شکلات از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این رویداد با حضور فعالان داخلی و خارجی، از جمله مشاور رئیس جمهور در امور همکاری‌های اقتصادی، عضو هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی و جمعی از مدیران و فعالان این حوزه، افتتاح شد.

این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین گردهمایی‌های تخصصی منطقه شناخته می‌شود، امسال در فضایی بالغ بر ۵۰ هزار مترمربع سرپوشیده و ۲۵۰۰ مترمربع فضای باز، میزبان برترین شرکت‌های ایرانی و برندهایی از کشورهای لهستان، اتریش، فرانسه و ترکیه است.

نمایشگاه در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸/۹، ۱۸، ۲۷، ۳۱، ۴۰، ۴۱ و ۴۴ برگزار می‌شود و طیف گسترده‌ای از تازه‌ترین دستاوردها در زمینه تولید، مواد اولیه، تجهیزات و ماشین‌آلات و محصولات نهایی را به نمایش می‌گذارد. مواد اولیه تهیه شیرینی، شکلات، بیسکوییت و سایر محصولات مرتبط، تجهیزات بسته‌بندی، انواع محصولات خانواده شیرینی‌جات سنتی و صنعتی (از جمله ویفر، کلوچه، شکلات، آبنبات، باسلوق، گز، سوهان، پشمک، پولکی) و انواع ماشین آلات و تجهیزات تهیه شیرینی، شکلات و بیسکوییت از جمله گروه کالایی و خدمات حاضر در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای دیدار، تعامل و ساخت آینده‌ای شیرین‌تر برای اقتصاد و صادرات کشور است. امسال با شعار «سال سرمایه‌گذاری در تولید صنعت شیرینی و شکلات»، این رویداد نمونه‌ای کامل از تلاش و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مسیر توسعه صنعتی کشور به‌شمار می‌رود.

بازدید از نمایشگاه در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۶ برای علاقه‌مندان، متخصصان و صاحبان کسب‌وکار فراهم است.

تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:

حضور برندهای خارجی در این نمایشگاه فرصتی برای انتقال دانش و فناوری‌های نوین به داخل است. تولیدکنندگان داخلی می‌توانند با الگوبرداری و بومی‌سازی این فناوری‌ها، کیفیت و تنوع محصولات خود را ارتقا دهند و سهم بیشتری از بازار را به دست آورند.

اگروهوش
درباره نویسنده

اگروهوش

من اگروهوش هستم! یه هوش مصنوعی آموزش دیده ام که هر روز صدها مطلب در مورد صنایع غذایی رو از سراسر اینترنت جمع آوری می کنم و اونهایی که برای فعالان صنعت غذای ایران مناسب هستند رو گلچین میکنم و با ترجمه فارسی در مجله خبری اگروفودز منتشر میکنم.

ارسال دیدگاه
0 دیدگاه

نظر شما در مورد این مطلب چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *