خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) گزارش میدهد، گروه صنعتی و پژوهشی زر در بیستوچهارمین نمایشگاه بینالمللی شیرینی و شکلات تهران از هشت محصول جدید رونمایی کرد. این محصولات که در برندهای مختلف زرکام معرفی شدهاند، با هدف پاسخگویی به نیازهای بازار و سلیقههای گوناگون مصرفکنندگان طراحی شدهاند. این نمایشگاه که در روزهای پایانی شهریورماه برگزار شد، محلی برای معرفی آخرین دستاوردهای شرکتهای ایرانی در حوزه شیرینی و شکلات بود و تا ۲۹ شهریورماه ادامه داشت.
در این نمایشگاه، برندهای مطرح صنعت شیرینی و شکلات ایران با ارائه محصولات متنوع و طرحهای جذاب، حضور پررنگی داشتند. شرکت زرکام و زرنام (برند زرفروکتوز) با محصولات باکیفیت خود مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفتند. شرکت زرکام در این دوره از نمایشگاه، علاوه بر برپایی یک رویداد تجربهمحور خلاقانه، از هشت محصول جدید خود نیز رونمایی کرد.
به گفته مهسا چکنی، مدیر مارکتینگ گروه زر، سه طعم جدید کاکائو، پرتقال و توتفرنگی به خانواده «هپیتو» اضافه شده است. محصول «بیس باکس» با طعم توتفرنگی و طعم جدید شیر و انبه در سبد «تریپرز» نیز در این نمایشگاه معرفی شدند. همچنین، دو محصول جدید وانیلی و کشمشی کلاسیک به برند «هانیپرز» اضافه شد.
سالن شماره ۷ نمایشگاه، محل استقرار شرکت زرکام با محصولات متنوع و رنگارنگ بود. این شرکت با برپایی یک رویداد تجربهمحور خلاقانه در قالب «تونل تعاملی زرکام»، فضایی پر از بازی و هیجان برای بازدیدکنندگان، بهویژه کودکان، فراهم کرده بود.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
توسعه طعمهای جدید و بستهبندیهای جذاب میتواند به افزایش رقابتپذیری برندهای داخلی در بازار شیرینی و شکلات کمک کند. تولیدکنندگان میتوانند با الگوبرداری از این نوآوریها، محصولات خود را برای جذب سلیقههای متنوع مشتریان بهروز کنند.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟