خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از فود اند بیوریج مگزین گزارش میدهد، دومین روز از نشست نوشیدنیهای الکلی «ایسیآرام» (ECRM) نشان داد که چرا این رویداد یک اهرم قوی برای متخصصان غذا و نوشیدنی، خریداران نوشیدنی و رهبران مهماننوازی است. در صنعتی که ارتباطات اغلب به معنای تفاوت بین ماندن یک محصول در قفسه پشتی یا تبدیل شدن به یک رهبر دستهبندی است، قالب ECRM توسعه کسبوکار عملی و یک صندلی ردیف جلو را برای بزرگترین روندهای نوشیدنی و نوآوریهای مخرب شکلدهنده سال 2025 و پس از آن به ارمغان آورد.
خلاصه جلسات: تبادلات سریع و پربازده صنعتی
جادوی ECRM این است که چگونه چیزی را که میتواند ماهها جستجو و ارتباط سرد باشد، در یک روز فشرده و پر ازدحام خلاصه میکند. در اینجا نگاهی به برخی از نکات برجسته روز دوم از جلسات استراتژیک من با طیفی از رهبران دسته و برندهای نوظهور آورده شده است:
ترکیب صبحگاهی: نوآوری در نوشیدنیهای الکلی، شراب و موارد دیگر
د بیوریج بلوپرینت (The Beverage Blueprint): روز را با بحثهای استراتژیک در مورد چگونگی تداوم دادهها و تجزیه و تحلیل نوشیدنی در ارتقای تصمیمگیری برای مدیران تدارکات و مدیران غذا و نوشیدنی آغاز کرد. (وبسایت: thebeverageblueprint.com)
ورلدواید لیبیشنز، الالسی (Worldwide Libations, LLC): استراتژیهای منبعیابی جهانی و مجموعه نوشیدنیهای دستساز جدید خود را که برای مصرفکنندگان علاقهمند به شراب و برنامههای کوکتل دستی طراحی شده است، بررسی کرد. (وبسایت: worldwidelibations.com)
ریف اسپیریتس الالسی (Reif Spirits LLC): آخرین دستاوردهای تقطیر دستی و هنری را با تمرکز بر شفافیت، مواد اولیه محلی و پروفایلهای طعم خلاقانه به نمایش گذاشت. (وبسایت: reifrum.com | اینستاگرام: reifrum@ | تردز: reifrum@)
مانچیز (Munchies): جفتسازیهای سرگرمکننده بین دستهای اسنک و نوشیدنی را به ارمغان آورد که با تقاضای مصرفکننده برای تجربههای غذاخوری “سرگرمکننده” در صنعت مهماننوازی همسو است. (وبسایت: munchiessnacks.com | اینستاگرام: munchiessnacks@ | تیکتاک: munchiessnacks@)
بریو (Brio): نگاهی اجمالی به میکسرهای برچسب تمیز ارائه داد که برای بارهای کوکتل داخل محل و نوآوری RTD خارج از محل مناسب هستند. (وبسایت: brio-mate.com | اینستاگرام: brioenergydrink@)
وارین لایف اینک (VARIN Life Inc.): یک نوشیدنی آداپتوژن جدید و خط نوشیدنیهای کاربردی را رونمایی کرد که به بازار رو به رشد نوشیدنیهای با طعم سلامتی و گیاهی ضربه میزند. (وبسایت: varinlife.com)
جلسات نیمروزی: CBD/THC، شراب و واردات ویژه
بایو سیتی همپ کمپانی (Bayou City Hemp Company): نشان داد که چگونه نوشیدنیهای CBD و THC در حال به دست آوردن فضای قفسه و ویژگیهای منو هستند، زیرا کنجکاوی مصرفکنندگان برای نوشیدنیهای حاوی شاهدانه همچنان در حال افزایش است. (وبسایت: bayoucityhemp.com | فیسبوک: Bayou City Hemp Company | لینکدین: Bayou City Hemp Company)
اندبلیو واین کمپانی (NW Wine Company): درسهایی در مورد تروآر و مهارت اورگان برای مدیران غذا و نوشیدنی که به دنبال منبعیابی غذای محلی و چیز بزرگ بعدی در شرابهای آمریکایی هستند. (وبسایت: nwwineco.com)
آی-دی فودز یواسای کورپوریشن (I-D FOODS USA CORPORATION): برندهای بینالمللی با طعم پیشرو را معرفی کرد، از تجربههای غذاخوری خانوادگی و توسعه برنامه نوشیدنی بین فرهنگی پشتیبانی میکند. (وبسایت: idfoodsusa.com)
اچبی واین مرچنتس اند پیتر زمر واینز (HB Wine Merchants & Peter Zemmer Wines): قدرت انواع ایتالیایی و چگونگی پیمایش توزیع جهانی در صنعت شراب در حال تحول را به اشتراک گذاشت. (وبسایت اچبی واین مرچنتس: hbwinemerchants.com | اینستاگرام: hbwinemerchants@ | وبسایت پیتر زمر: peterzemmer.com)
خط لوله نوآوری بعدازظهر
بلوبرد هاردواتر (Bluebird Hardwater): یک نوآوری ترند سلتزر سخت با پیچ و تاب روحیه صنایع دستی ارائه داد. ایدهآل برای مدیران مهماننوازی که مشتاق ارائه بار منحصربهفرد و طعم و مزه ویروسی هستند. (وبسایت: bluebirdhardwater.com | لینکدین: Bluebird Hardwater)
لو پتی بره اسایاس (Le Petit Béret SAS): ظرافت فرانسوی در شرابهای غیرالکلی – پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای گزینههای بهتر، کم الکل و بدون الکل در صنعت غذا و نوشیدنی. (وبسایت: lepetitberet.com)
پین دراپ رام (Pin Drop Rum): ترکیبات منحصر به فرد رام تخیل میکسولوژیستها و خریداران نوشیدنی خردهفروشی را تسخیر میکند و اصالت و پایداری را برجسته میکند. (وبسایت: pindroprum.com)
مد تستی (Mad Tasty): یک مورد علاقه بازگشتی – فشار دادن پاکت با نوشیدنیهای کاربردی، آداپتوژن و حاوی کنف که از دستهها و جمعیتشناسی عبور میکند. (وبسایت: madtasty.com | اینستاگرام: madtasty@)
لیلانو واین سلرز (Leelanau Wine Cellars): بهترین شرابهای گازدار و میوهای میشیگان – عالی برای مدیران تدارکاتی که هدف آنها انتخاب شراب محلی و منطقهای است. (وبسایت: lwc.wine | اینستاگرام: leelanauwinecellars@ | فیسبوک: Leelanau Cellars | توییتر: LeelanauCellar@ | پینترست: Leelanau Cellars | لینکدین: Leelanau Wine Cellars)
گفتگوهای پایانی: جایگاه استراتژیک و روندهای دستهبندی
بلو اسپرینگ ایمپورتس، اینک (Blue Spring Imports, Inc.): بینشهایی را در مورد لجستیک واردات جهانی ارائه داد، یک نکته ضروری در مدیریت نوشیدنی و حفظ ترکیب محصول پویا در فضای زنجیره تامین امروزی. (وبسایت: bluespringimports.com)
فرانزیس واین الالسی (Franzese Wine LLC): آخرین جلسه “دنیای قدیم با دنیای جدید” شرابسازی را برجسته کرد و اینکه چگونه داستانسرایی مبتنی بر میراث بر وفاداری مصرفکننده و بازاریابی رستوران تأثیر میگذارد. (وبسایت: franzesewine.com)
روندهای کلیدی نوشیدنی در حال تغییر صنعت در سال 2025
نوشیدنیهای الکلی شاهدانه و کاربردی
نوشیدنیهای CBD و THC بار دیگر در خط مقدم قرار گرفتند – بایو سیتی همپ کمپانی و مد تستی مطالعات موردی جدیدی را ارائه کردند که چگونه روندهای نوشیدنی آداپتوژن و نوآوری نوشیدنیهای کاربردی توجه مصرفکنندگان و مدیران خدمات غذایی را به خود جلب میکنند. نوشیدنیهای متمرکز بر سلامتی، به ویژه آنهایی که ادعای آرامش یا تندرستی دارند، در حال حرکت از جایگاه ویژه به جریان اصلی در برنامههای F&B هستند.
RTD، سلتزر و گزینههای کم ABV انتخابها را تحت سلطه خود در میآورند
از میکسرهای Brio تا سلتزر میخدار Bluebird Hardwater، تقاضا برای نوشیدنیهای راحت، مرسوم و “بهتر برای شما” داستان تکراری بود. کوکتلهای آماده برای نوشیدن، سلتزرهای شراب گازدار و جایگزینهای غیرالکلی با طعم پیشرو (مانند Le Petit Béret SAS) در حال قرار گرفتن در موقعیتی هستند که فضای قفسه را در سوپرمارکتها و حسابهای داخل محل به دست آورند.
جهانی با محلی روبرو میشود: تنوع شراب و نوشیدنیهای الکلی
واردکنندگانی مانند Worldwide Libations و Blue Spring Imports، در کنار شرابسازیهای متمرکز منطقهای مانند Leelanau Wine Cellars و NW Wine Company، نشان میدهند که تنوع جهانی به همراه اصالت محلی برای مدیران مدرن غذا و نوشیدنی که قصد ارائه یک تجربه مهمان متفاوت را دارند، ضروری است.
برچسب تمیز، شفافیت و پایداری
خریداران و مدیران نوشیدنی به شدت بر شفافیت، اظهارات مواد تشکیل دهنده تمیز و داستانی از پایداری متمرکز بودند – خواه این داستان از مزارع رام تعاونیهای کارائیب باشد یا تاکستانهای خانوادگی ایتالیایی.
نکات عملی: کسب بیشترین بهره از ECRM به عنوان خریدار یا تامین کننده نوشیدنی
چه مدیر تدارکات، خریدار نهادی یا سازنده برند باشید، از این استراتژیها برای رویداد ECRM بعدی یا فرصتهای شبکهسازی صنعتی مشابه استفاده کنید:
تکالیف خود را انجام دهید: لیست قرار ملاقاتها را مطالعه کنید، اهداف اصلی را در اولویت قرار دهید و سوالاتی را در مورد مشخصات محصول، زنجیره تامین و پشتیبانی فروش آماده کنید.
مزه کنید و یادداشت بردارید: همه چیز را نمونه برداری کنید، برداشتهای خود را مستند کنید و به این فکر کنید که چگونه این محصولات با نوآوری منوی فعلی یا روندهای نوشیدنی خرده فروشی همسو هستند.
به صورت استراتژیک شبکه سازی کنید: از جلسات کوتاه 10 یا 20 دقیقهای برای ایجاد روابط جدید و تعیین قرارهای پیگیری برای بررسی عمیقتر استفاده کنید.
سریع پیگیری کنید: معرفیهای غرفه را به گفتگوهای سازنده پس از رویداد تبدیل کنید در حالی که حرکت زیاد است.
از محتوای دیجیتال استفاده کنید: داراییهای فروش دیجیتال – عکسها، دستور العملها، برگههای مشخصات – را درخواست کنید تا ارائههای داخلی خود را به مدیران و مدیران خدمات غذایی متمایز کنید.
نکات برجسته روز دوم: تحرکات صنعت تیتر میشود
نوآوری برتر: بایو سیتی همپ کمپانی
نوشیدنیهای THC و CBD شرکت بایو سیتی همپ کمپانی خود را به عنوان یک نوشیدنی ضروری برای مدیران مهماننوازی که به دنبال روندهای نوشیدنی آداپتوژن و سروصدای نوشیدنیهای کاربردی هستند که مشتریان جدیدی را به بار یا رستوران میآورند، تثبیت کردند.
بهترین داستانسرایی شراب: فرانزیس واین الالسی
از انگور تا لیوان، تعهد فرانزیس واین الالسی به میراث و نوآوری، طرحی را ارائه میدهد که چگونه رستورانها و برنامههای شراب میتوانند تعامل و وفاداری مهمان را افزایش دهند.
سلتزر با پیچ و تاب: بلوبرد هاردواتر
یک سلتزر سخت که مانند یک روحیه صنایع دستی مینوشد – گزاره فروش منحصر به فرد بلوبرد هاردواتر آماده به نظر میرسید تا دسته خاص خود را ایجاد کند.
قهرمان پایداری: پین دراپ رام
اگر منبعیابی غذای پایدار در لیست کارهای ضروری سال 2025 شما قرار دارد، تمرکز پین دراپ رام بر تولید شفاف و بستهبندی سازگار با محیط زیست، آنها را به یکی از مواردی تبدیل میکند که باید تماشا کنید.
داستانسرایی در کانال داخل/خارج از محل
ارتباطات واقعی در ECRM مستقیماً به فروش، قرار دادن منو و مشارکتهای پایدار تبدیل میشود. برای مدیر غذا و نوشیدنی یا مسئول تدارکات، رویدادهایی مانند این فقط در مورد SKUهای جدید نیستند – آنها در مورد کسب بینشهای مهم و ایجاد اتحادهایی هستند که میتوانند در برابر تلاطم زنجیره تامین و ترجیحات مصرف کننده همیشه در حال تغییر مقاومت کنند.
برای تامین کنندگان، قالب تسریع شده دسترسی فوری به بازخورد، قصد خرید و تماسهای خرده فروشی/مهماننوازی را ارائه میدهد که ممکن است یک سال یا بیشتر طول بکشد تا از طریق کانالهای سنتی پرورش داده شود.
آیا تجزیه و تحلیل عملیتری از صنعت غذا و نوشیدنی میخواهید؟ نگاهی به نوشیدن به آینده: داغترین روندهای نوشیدنی که در سال 2025 موج ایجاد میکنند و چگونه راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در حال تغییر عملیات رستوران و ROI هستند.
روندهای مهماننوازی شکلدهنده سال 2025: نکات پایانی
همگرایی دستهها در حال تسریع است – به سلتزرهای ترکیبی، کوکتلهای کاربردی و برنامهنویسی نوشیدنی انعطافپذیر برای غذاخوری، بیرون بر و خردهفروشی فکر کنید.
شفافیت و پایداری راهنمای تصمیمات مدیریت غذا و نوشیدنی هستند – از لیست مواد تشکیل دهنده گرفته تا شرکای توزیع.
نوآوری منو توسط ابزارهای دیجیتال، دادهها و دسترسی مداوم به تامین کنندگان جهانی و محلی تغذیه میشود.
جلوتر بمانید، در ارتباط باشید
صنعت نوشیدنی هرگز ثابت نمیماند – و رهبرانی که در ECRM حرکت میکنند نیز ثابت نمیمانند. موج بعدی روندهای نوشیدنی بزرگسالان، اطلاعات بازار و فرصتهای تجاری را از دست ندهید.
کانالهای اجتماعی ECRM و Food & Beverage Magazine را در FB101.com برای آخرین اخبار غذا و نوشیدنی، روندهای مهماننوازی و پوشش رویدادهای انحصاری دنبال کنید.
آیا نظری در مورد اینکه صنعت نوشیدنی به کجا میرود دارید؟ در زیر نظر دهید یا ما را در لینکدین تگ کنید – بگذارید گفتگو (و نوشیدنیها) جریان داشته باشند.
نوشته مایکل پولیتز، نویسنده کتاب راهنمای موفقیت رستوران: فرآیند اثبات شده برای شروع هر کسب و کار رستوران از ابتدا تا موفقیت (ISBN: 978-1-119-66896-1)، بنیانگذار مجله غذا و نوشیدنی، مجله و منبع آنلاین پیشرو در صنعت. طراح آرم بلوتوث و شناخته شده در “40 برتر زیر 40 سال” مجله Entrepreneur برای تأسیس American Wholesale Floral. پولیتز همچنین بنیانگذار جوایز Proof و جوایز CPG و شریک در برندهای مصرف کننده متعدد در سراسر بخش غذا و نوشیدنی است.
اولین بار در مجله غذا و نوشیدنی ارسال شد.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:
روندهای جهانی معرفی شده در ECRM، مانند نوشیدنیهای کمالکل و محصولات سلامتمحور، فرصتهایی برای تولیدکنندگان داخلی در جهتدهی به سمت این بازارها و نوآوری در محصولات بومی ارائه میدهد.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟