قابل انتشار
تیتر سرمایهگذاریهای استراتژیک Anheuser-Busch در پاسخ به تحولات بازار نوشیدنی
لید
به گزارش خبرگزاری اگروفودز، شرکت Anheuser-Busch، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نوشیدنی در جهان، در حال افزایش سرمایهگذاریهای خود در تأسیسات تولیدی است این اقدام با هدف انطباق با تغییر سلیقه مصرفکنندگان و تقویت موقعیت رقابتی در بازار انجام میشود این شرکت همزمان با تمرکز بر برندهای پرفروش خود، اقدام به بازسازی و حتی تعطیلی برخی از کارخانههای خود کرده است
متن اصلی
برندان ویتورث، مدیرعامل Anheuser-Busch، اعلام کرد سرمایهگذاری در کارخانههایی مانند آبجوسازی بالدوینزویل به ما کمک میکند تا عملیات خود را بهبود بخشیم، در عین حال شغل ایجاد کرده و حفظ کنیم و به رشد اقتصادی کمک کنیم
بر اساس گزارش نیمه اول سال ۲۰۲۵، مدیرعامل AB InBev، میشل دوکریس، از تداوم رشد و افزایش سهم بازار پورتفولیوی آمریکای شمالی این شرکت خبر داد این رشد عمدتاً تحت رهبری برندهایی چون میشلوب اولترا Michelob Ultra ، بوش لایت Busch Light ، کاتواتر Cutwater و ناترل Nutrl صورت گرفته است با این حال، فروش شرکت در ایالات متحده به خردهفروشان در شش ماهه اول سال ۳ ۵ درصد کاهش یافته، اما این میزان کاهش کمتر از میانگین صنعت بوده است
در حالی که Anheuser-Busch امسال سرمایهگذاریهایی را در چندین کارخانه خود، از جمله در کارولینای شمالی، تگزاس و ویرجینیا، اعلام کرده است، حداقل یک کارخانه نیز تعطیل شده است اواخر ماه مارس، این شرکت خبر تعطیلی آبجوسازی خود در پورتسموث، نیوهمپشایر را اعلام کرد که تولیدکننده آبجوهای کونا Kona و امیشن Omission بود این تأسیسات پیشتر متعلق به Cisco Brewing بود که در سال ۲۰۲۰ به مبلغ ۳۲۱ میلیون دلار به طور کامل توسط Anheuser-Busch خریداری شده بود
مدیران شرکت در گزارش درآمدی خود اظهار داشتند که سرمایهگذاریهای خود را بر مگابرندها Megabrands ، یعنی برندهایی با بیشترین سهم بازار جهانی، متمرکز کردهاند Anheuser-Busch حدود ۵۰ مگابرند در سراسر جهان دارد که درآمد خالص آنها در نیمه اول سال ۲۰۲۵ به میزان ۵ ۲ درصد افزایش یافته است
خلاصه نهایی
شرکت Anheuser-Busch، با هدف پاسخگویی به تغییر سلیقه مصرفکنندگان، سرمایهگذاریهای قابل توجهی را در تأسیسات تولیدی خود آغاز کرده است به گزارش خبرگزاری اگروفودز، این غول نوشیدنی بر برندهای پرفروش و استراتژیک خود، موسوم به مگابرندها مانند میشلوب اولترا تمرکز کرده تا سهم بازار خود را افزایش دهد این در حالی است که با وجود کاهش نسبی فروش کلی در آمریکا، عملکرد این شرکت بهتر از میانگین صنعت بوده است همچنین، همزمان با سرمایهگذاری در برخی کارخانهها، این شرکت اقدام به تعطیلی یک واحد تولیدی خود در نیوهمپشایر کرده است تا استراتژی تمرکز بر برندهای اصلی را دنبال کند
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟