خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از foodnavigator گزارش میدهد، در حالی که کسبوکار بستنی یونیلیور هنوز از این شرکت جدا نشده، برند جدیدی را راهاندازی میکند.
شرکت بستنی مگنوم محصول جدیدی به نام ydro را عرضه میکند که نشاندهنده «نوآوری پرشتاب» این کسبوکار است. این اقدام همچنین نشاندهنده قصد برای متنوعسازی فعالیتهای خود فراتر از قالبهای سنتی بستنی است. برخلاف اکثر محصولات بستنی یونیلیور، ydro با لبنیات تولید نمیشود. این محصول یک بستنی یخی با طعم کیوی و لیمو است که هدف آن برآورده کردن یک نیاز متفاوت در بازار است نه یک بستنی خنک برای یک روز گرم تابستانی، بلکه یک تقویتکننده انرژیبخش در محیطهای پرانرژی. این دسته را «نوشیدنی انرژیزای عملکردی برای بزرگسالان» مینامد. برند جدید بهطور محدود در کلوپ ساحلی مشهور بلو مارلین در جزیره ایبیزا عرضه شده است. ydro با شکر واقعی شیرین شده و ۷۷ کالری دارد. داخل این بستنی یخی یک هسته ژل مایع غنیشده با ویتامین ، ۲ و الکترولیت منیزیم وجود دارد و در تاریکی میدرخشد. این محصول در خردهفروشیها و همچنین از طریق یک سیستم تحویل سیار در کلوپهای ایبیزا به فروش میرسد، که ydro را مستقیماً به افراد در سالن رقص میرساند. ydro برای مصرفکنندگانی طراحی شده است که به دنبال «لذتگرایی سالم» هستند – فردی فعال بین ۲۵ تا ۴۴ سال که لذتگرایی را در کنار سلامتی در اولویت قرار میدهد. به گفته این کسبوکار که بهزودی مستقل خواهد شد، این افراد جویندگان لذت با گرایش به سلامتی هستند افرادی فعال و تجربهگرا که میخواهند احساس خوبی داشته باشند، خوب به نظر برسند و خوب زندگی کنند. از نظر جولین بارو، مدیر ارشد خلاقیت ، این نوآوری نشاندهنده نحوه زندگی و غذا خوردن مصرفکنندگان مدرن است. به گفته او، این فراتر از یک عرضه محصول است. این نوع نوآوری فرهنگی است که شرکت بستنی مگنوم قصد دارد آن را تجسم بخشد، با گسترش فراتر از بستنی سنتی، ایجاد تقاضای جدید از طریق تجربیاتی که با مصرفکنندگان امروزی که از نظر دیجیتالی متصل هستند، همخوانی دارد. این عرضه سه ماه قبل از جداسازی برنامهریزیشده بستنی یونیلیور انجام میشود. این شرکت چندملیتی اولین بار سال گذشته برنامههای خود را برای جدا کردن این کسبوکار اعلام کرد. از آن زمان، این واحد تجاری نامی برای خود انتخاب کرده است – شرکت بستنی مگنوم – و پیتر تر کولوه، رهبر فعلی خود را به عنوان مدیرعامل منصوب کرده است. همچنین اعلام شده است که انتظار میرود این جداسازی در اواسط نوامبر امسال انجام شود، زمانی که در آمستردام، لندن و نیویورک فهرست خواهد شد. برندهای درگیر شامل بن اند جریز، والز، مگنوم و اکنون، ydro هستند.
تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا
عرضه محصولات نوآورانه و غیرلبنی مانند ydro میتواند فرصتهای جدیدی در بازار ایران ایجاد کند، بهویژه برای تولیدکنندگان نوشیدنیهای انرژیزا و مکملهای غذایی. ورود به دستهبندی نوشیدنی انرژیزای عملکردی و تمرکز بر لذتگرایی سالم ، ترندهای رو به رشدی هستند که تولیدکنندگان داخلی میتوانند با الگوبرداری از آنها، سهمی از بازار را به خود اختصاص دهند.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟