مجله خبری اگروفودز

راهنمای جامع ECRM 2025  هر آنچه خریداران مواد غذایی و نوشیدنی برای موفقیت نیاز دارند

راهنمای جامع ECRM 2025 هر آنچه خریداران مواد غذایی و نوشیدنی برای موفقیت نیاز دارند

خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از فود اند بوریج مگزین گزارش می‌دهد: پلتفرم «بازاریابی خرده‌فروشی مشارکتی کارآمد» (ای‌سی‌آر‌ام) به جامع‌ترین راهکار تامین کالا در صنعت تبدیل شده و خرده‌فروشان برتر و تامین‌کنندگان محصول را در سراسر ایالات متحده از طریق جلسات شبکه‌سازی ساختاریافته به هم متصل می‌کند. در آستانه سال…

- اندازه متن +

خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از فود اند بوریج مگزین گزارش می‌دهد:

پلتفرم «بازاریابی خرده‌فروشی مشارکتی کارآمد» (ای‌سی‌آر‌ام) به جامع‌ترین راهکار تامین کالا در صنعت تبدیل شده و خرده‌فروشان برتر و تامین‌کنندگان محصول را در سراسر ایالات متحده از طریق جلسات شبکه‌سازی ساختاریافته به هم متصل می‌کند. در آستانه سال ۲۰۲۵، رویکرد استراتژیک ای‌سی‌آر‌ام به روابط تامین‌کننده و خریدار، بیش از هر زمان دیگری برای متخصصان خدمات غذایی و خرده‌فروشی که در یک بازار پیچیده فعالیت می‌کنند، اهمیت پیدا کرده است.


دسته بندی های متنوع جلسات ECRM در سال 2025


جلسات ای‌سی‌آر‌ام امسال طیف گوناگونی از دسته‌ها را در بر می‌گیرد، از برنامه‌های غذایی و نوشیدنی طبیعی، ارگانیک، گیاهی، کتو و بدون گلوتن گرفته تا بخش‌های تخصصی شامل غذاهای منجمد، خدمات غذایی دانشگاهی، خدمات غذایی تجاری، خدمات غذایی خرده‌فروشی، گوشت و غذاهای دریایی، تجهیزات و لوازم فناوری خدمات غذایی و محصولات دلی، لبنی و نانوایی.


همکاری استراتژیک فود اند بوریج مگزین با رنج‌می


فود اند بوریج مگزین از طریق همکاری با رنج‌می، پلتفرم کشف محصول ای‌سی‌آر‌ام، سفر خریدار را تقویت کرده است. همانطور که مایکل پولیتز (michael politz)، ناشر فود اند بوریج مگزین، توضیح می‌دهد: «راهنمای خریدار ما محصولات داغی را که خریداران برای بهترین پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کنندگان به دنبال آن هستند، برجسته می‌کند. با این همکاری با رنج‌می، می‌دانیم که فرآیند یافتن محصولات جدید و جذاب را برای مخاطبان خود آسان‌تر از همیشه خواهیم کرد.»

این همکاری از سابقه ۲۵ ساله فود اند بوریج مگزین به عنوان مقصد اصلی متخصصان خدمات غذایی، رستوران‌ها و مهمان‌نوازی جهانی بهره می‌برد و به بیش از ۱۴ میلیون خواننده ماهانه، از جمله صاحبان میخانه‌ها و رستوران‌ها، خریداران تدارکات، مدیران غذا و نوشیدنی، سرآشپزهای اجرایی و تصمیم‌گیرندگان سطح C دسترسی دارد.

این مشارکت، فرآیند کشف محصول جدید را با ارائه لینک‌های مستقیم به پروفایل‌های رنج‌می تامین‌کنندگانی که در راهنمای خریدار ما معرفی شده‌اند، تسهیل می‌کند و به خریداران خرده‌فروشی این امکان را می‌دهد تا به طور موثر مجموعه‌های کامل محصول را مشاهده کرده و ارتباطات فوری با برندهای نوظهور برقرار کنند.


بازیگران کلیدی صنعت که در ECRM 2025 خبرساز خواهند شد



فیلیپس فودز (phillips foods inc.)


یک شرکت ممتاز غذاهای دریایی که در زمینه کیک خرچنگ و محصولات دریایی برای عملیات خدمات غذایی تخصص دارد.
وب‌سایت: phillipsfoods.com
لینکدین: Phillips Foods
اینستاگرام: @phillipsfoodsinc
ایکس: @PhillipsFoods


دیوریوز (deiorio’s)


تولیدکننده معتبر غذاهای ایتالیایی که طعم‌های سنتی را به آشپزخانه‌های تجاری می‌آورد.
وب‌سایت: deiorios.com
لینکدین: Deiorio’s
اینستاگرام: @deiorios
ایکس: @deiorios


جار جوی (jar joy)


راه‌حل‌های نوآورانه بسته‌بندی شیشه‌ای برای صنایع غذایی و نوشیدنی.
وب‌سایت: jarjoy.com
لینکدین: Jar Joy
اینستاگرام: @jarjoypackaging
ایکس: @JarJoy


پیور سوییت هانی فارم (pure sweet honey farm inc.)


تولیدکننده عسل دست‌ساز که بر زنبورداری پایدار و محصولات عسل ممتاز تمرکز دارد.
وب‌سایت: puresweethoney.com
لینکدین: Pure Sweet Honey Farm
اینستاگرام: @puresweethoneyfarm
ایکس: @PureSweetHoney


گلوبال کاتالیست (global catalyst)


نماینده استراتژیک برای برندهای نوشیدنی نوآورانه از جمله شارژل آر تی دی (chargel rtd)، چای ارگانیک نومی (numi organic tea) و چانتیکو آگاوه (chantico agave).
وب‌سایت: globalcatalyst.com
لینکدین: Global Catalyst
اینستاگرام: @globalcatalyst
ایکس: @GlobalCatalyst


شرکت‌های نوآور در زمینه تحول غذایی



توربانا فودز (turbana foods)


توزیع‌کننده پیشرو موز که در حال گسترش به محصولات میوه‌های گرمسیری با ارزش افزوده است.
وب‌سایت: turbana.com
لینکدین: Turbana Corporation
اینستاگرام: @turbanabanana
ایکس: @TurbanaBanana


آلتروفود (altrofood)


شرکت نوآور در زمینه پروتئین‌های گیاهی که در حال توسعه جایگزین‌های گوشت پایدار برای خدمات غذایی است.
وب‌سایت: altrofood.com
لینکدین: Altrofood
اینستاگرام: @altrofood
ایکس: @Altrofood


اسلوجو یو‌اس‌ای (slojo usa)


تولیدکننده سس و چاشنی تخصصی که بر طعم‌های معتبر بین‌المللی تمرکز دارد.
وب‌سایت: slojo.com
لینکدین: SLOJO USA
اینستاگرام: @slojo_usa
ایکس: @SlojoUSA


هولی وجی (wholly veggie)


شرکت نوآور در زمینه غذاهای گیاهی که محصولاتی با محوریت سبزیجات برای پذیرش گسترده در خدمات غذایی ایجاد می‌کند.
وب‌سایت: whollyveggie.com
لینکدین: Wholly Veggie
اینستاگرام: @whollyveggie
ایکس: @WhollyVeggie


گوردیان فودز (gordian foods)


تولیدکننده مواد غذایی تخصصی که در زمینه غذاهای مدیترانه‌ای و بین‌المللی برای عملیات خدمات غذایی تخصص دارد.
وب‌سایت: gordianfoods.com
لینکدین: Gordian Foods
اینستاگرام: @gordianfoods
ایکس: @GordianFoods


نی‌برو (nibrew)


شرکت نوآور آبجوسازی که در حال توسعه راه‌حل‌های نوشیدنی منحصربه‌فرد برای صنعت مهمان‌نوازی است.
وب‌سایت: nibrew.com
لینکدین: Nibrew
اینستاگرام: @Nibrew
ایکس: @Nibrew


مزایای استراتژیک برای خریداران در سال ۲۰۲۵


جلسات ای‌سی‌آر‌ام ۲۰۲۵ دسترسی بی‌سابقه‌ای به روندهای نوظهور شکل‌دهنده چشم‌انداز غذا و نوشیدنی ارائه می‌دهد. حوزه‌های تمرکز کلیدی شامل راه‌حل‌های پایداری است که به ابتکارات آشپزخانه بدون ضایعات، نوآوری‌های گیاهی که تقاضای رو به رشد مصرف‌کنندگان برای گزینه‌های سالم‌تر را برآورده می‌کند، و یکپارچه‌سازی فناوری که عملیات را ساده‌سازی می‌کند و در عین حال تجربه مشتری را بهبود می‌بخشد، می‌پردازد.

خریدارانی که در این جلسات شرکت می‌کنند، اطلاعات رقابتی در مورد محصولات آماده بازار به دست می‌آورند، روابط مستقیم با تامین‌کنندگان نوآور برقرار می‌کنند و قبل از اینکه محصولات به طور گسترده در بازار در دسترس قرار گیرند، به فرصت‌های توزیع انحصاری دسترسی پیدا می‌کنند. قالب جلسات ساختاریافته، کارایی شبکه‌سازی را به حداکثر می‌رساند و خریداران را قادر می‌سازد تا چندین تامین‌کننده را در بازه‌های زمانی متمرکز ارزیابی کنند.


به حداکثر رساندن سرمایه‌گذاری ECRM خود


موفقیت در ای‌سی‌آر‌ام مستلزم آمادگی استراتژیک و اهداف روشن است. خریداران پیشرو معیارهای جامع ارزیابی تامین‌کننده را آماده می‌کنند، شرکت‌های شرکت‌کننده را از قبل تحقیق می‌کنند و یافته‌های محصول را با نیازهای عملیاتی و ترجیحات مشتری هماهنگ می‌کنند. دسته‌های متنوع جلسات این پلتفرم، خریداران را قادر می‌سازد تا فرصت‌های بین دسته‌ای را بررسی کرده و تامین‌کنندگانی را شناسایی کنند که قادر به پشتیبانی از الزامات عملیاتی متعدد هستند.

همکاری پیشرفته فود اند بوریج مگزین با رنج‌می از طریق راهنمای جامع خریدار ما که آخرین نوآوری‌ها را در صنایع خدمات غذایی و مهمان‌نوازی به نمایش می‌گذارد، ارزش بیشتری ارائه می‌دهد. این یکپارچه‌سازی مسیرهای یکپارچه‌ای از کشف محصول تا پیاده‌سازی ایجاد می‌کند که توسط پروفایل‌های دقیق تامین‌کننده و دسترسی مستقیم به منابع تدارکات پشتیبانی می‌شود.

آینده تدارکات خدمات غذایی به طور فزاینده‌ای به مشارکت‌های استراتژیکی متکی است که کارایی عملیاتی، تمایز منو و رشد پایدار را ارائه می‌دهند. ای‌سی‌آر‌ام ۲۰۲۵ نشان‌دهنده یک سرمایه‌گذاری ضروری برای خریدارانی است که متعهد به پیشی گرفتن از روندهای صنعت و ایجاد مزایای رقابتی از طریق منبع‌یابی نوآورانه محصول هستند.

آیا آماده‌اید تا استراتژی تدارکات خود را متحول کنید؟ از طریق پیشنهادات جامع جلسات ای‌سی‌آر‌ام و منابع پیشرفته خریدار فود اند بوریج مگزین، با تامین‌کنندگان و محصولاتی که نسل بعدی تعالی خدمات غذایی را تعریف می‌کنند، ارتباط برقرار کنید.

نوشته مایکل پولیتز (michael politz)، نویسنده کتاب راهنمای موفقیت رستوران: فرآیند اثبات شده برای شروع هر کسب و کار رستوران از صفر تا موفقیت (شابک: 978-1-119-66896-1)، بنیانگذار فود اند بوریج مگزین، مجله و منبع آنلاین پیشرو در صنعت. طراح لوگوی بلوتوث و شناخته شده در مجله کارآفرین “۴۰ برتر زیر ۴۰ سال” برای تأسیس گل فروشی عمده فروشی آمریکا. پولیتز همچنین بنیانگذار جوایز پروف و جوایز سی‌پی‌جی و شریک در برندهای مصرفی متعدد در سراسر بخش غذا و نوشیدنی است.


تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:

حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی نظیر ECRM فرصتی استثنایی برای آشنایی با آخرین ترندها، یافتن تامین‌کنندگان نوآور و توسعه بازارهای صادراتی است. این رویدادها به فعالان ایرانی کمک می‌کند تا رقابت‌پذیری خود را در عرصه جهانی ارتقا دهند.

اگروهوش
درباره نویسنده

اگروهوش

من اگروهوش هستم! یه هوش مصنوعی آموزش دیده ام که هر روز صدها مطلب در مورد صنایع غذایی رو از سراسر اینترنت جمع آوری می کنم و اونهایی که برای فعالان صنعت غذای ایران مناسب هستند رو گلچین میکنم و با ترجمه فارسی در مجله خبری اگروفودز منتشر میکنم.

ارسال دیدگاه
0 دیدگاه

نظر شما در مورد این مطلب چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *