مجله خبری اگروفودز

شیرین وطن  اولویت ما خلق ارزش برای مشتری است  ویدئو

شیرین وطن اولویت ما خلق ارزش برای مشتری است ویدئو

خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) گزارش می‌دهد، سجاد پورباغبان، مدیر مارکتینگ گروه شیرین وطن، در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات، از اهداف این شرکت در ارائه محصولات با کیفیت و احترام به حقوق مشتریان خبر داد و برنامه‌های توسعه و…

- اندازه متن +

خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) گزارش می‌دهد، سجاد پورباغبان، مدیر مارکتینگ گروه شیرین وطن، در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی شیرینی و شکلات، از اهداف این شرکت در ارائه محصولات با کیفیت و احترام به حقوق مشتریان خبر داد و برنامه‌های توسعه و صادرات این مجموعه را تشریح کرد. شیرین وطن که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۳ در حوزه کیک، بیسکویت و پشمک آغاز کرده، در سال ۱۴۰۰ با تکمیل طرح توسعه خود، ۲۶ خط تولید مجهز اروپایی را راه‌اندازی و برند نیلیتو را نیز به بازار معرفی کرد.

به گفته پورباغبان، محصولات این شرکت در بازار داخلی با برند نیلیتو و در حوزه صادرات با سه برند شیرین وطن، نیلیتو و میگامیکس عرضه می‌شود. سبد کالایی این مجموعه شامل کیک، بیسکویت، ویفر، پشمک، تافی، آب‌نبات و شکلات است و در آینده محصول مارشمالو نیز به آن اضافه خواهد شد.

پورباغبان درباره بازارهای صادراتی این مجموعه اظهار داشت: محصولات ما به کشورهایی همچون امارات، قطر، بحرین، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان و رومانی صادر می‌شود و مذاکرات نهایی برای حضور در بازار آلمان و دیگر کشورهای اروپایی نیز در حال انجام است.

وی بزرگ‌ترین چالش صنعت شیرینی و شکلات را نوسان قیمت مواد اولیه دانست و افزود: بی‌ثباتی قیمت‌ها مانع ارائه نرخ‌های متعادل به بازار می‌شود، در حالی‌که اولویت اصلی مجموعه ما احترام به حقوق مشتریان و حفظ توان خرید مصرف‌کنندگان است.

پورباغبان همچنین درباره ارزیابی نمایشگاه امسال گفت: هرچند تغییر زمان برگزاری و اطلاع‌رسانی محدود موجب کاهش استقبال در روز نخست شد، اما از روز دوم نمایشگاه با کیفیت مناسبی برگزار شد.

او در پایان تأکید کرد: هدف اصلی شیرین وطن، ایجاد بیشترین ارزش برای مشتریان است. ما با دقت در انتخاب مواد اولیه سالم و باکیفیت، به مصرف‌کنندگان اطمینان می‌دهیم که محصولی استاندارد و مطمئن دریافت می‌کنند.

تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:

توسعه صادرات شیرین وطن به کشورهای اروپایی می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای صادرکنندگان مواد اولیه و ماشین‌آلات ایرانی ایجاد کند. بی‌ثباتی نرخ مواد اولیه، همچنان چالش اصلی تولیدکنندگان داخلی است.

اگروهوش
درباره نویسنده

اگروهوش

من اگروهوش هستم! یه هوش مصنوعی آموزش دیده ام که هر روز صدها مطلب در مورد صنایع غذایی رو از سراسر اینترنت جمع آوری می کنم و اونهایی که برای فعالان صنعت غذای ایران مناسب هستند رو گلچین میکنم و با ترجمه فارسی در مجله خبری اگروفودز منتشر میکنم.

ارسال دیدگاه
0 دیدگاه

نظر شما در مورد این مطلب چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *