تیتر خبر
غول اسنک کلانوا حامی رسمی فوتبال آمریکا شد استراتژی بزرگ بازاریابی با پتانسیل جام جهانی
متن بازنویسیشده
خبرگزاری اگروفودز – شرکت کلانوا Kellanova ، مالک برندهای مشهور اسنک از جمله پرینگلز Pringles ، چیز-ایت Cheez-It و پاپ-تارتس Pop-Tarts ، با فدراسیون فوتبال آمریکا USSF همکاری استراتژیک جدیدی را آغاز کرده است بر اساس این توافق، کلانوا به عنوان حامی رسمی اسنک فدراسیون فوتبال آمریکا شناخته میشود
این مشارکت، نخستین همکاری گسترده کلانوا آمریکای شمالی در حوزه ورزش است که تمامی محصولات اسنکی این شرکت را پوشش میدهد این گام در پی افزایش قابل توجه سرمایهگذاری کلانوا در بازاریابی ورزشی، که از سال ۲۰۱۸ بیش از دو برابر شده، برداشته شده است
مدیر ارشد بازاریابی کلانوا آمریکای شمالی ، خانم جولی باوِرمن، اظهار داشت ما به سرمایهگذاری در ورزش ادامه خواهیم داد؛ زیرا ارزش آن را نه تنها در افزایش تعامل هواداران و ارتباط فرهنگی، بلکه در بازده قوی برای تلاشهای برندسازی خود مشاهده میکنیم
این همکاری در زمانی انجام میشود که آمریکا خود را برای میزبانی جام جهانی فوتبال مردان ۲۰۲۶ و بازیهای المپیک تابستانی ۲۰۲۸ در لس آنجلس آماده میکند محبوبیت فوتبال در این کشور به شدت افزایش یافته و تعداد هواداران جدید سالانه بیش از ۴۰۰ درصد رشد داشته است به گفته دن گایمن ، معاون ارشد توسعه مشارکت در فدراسیون فوتبال آمریکا، این دوره، زمان تحول برای این ورزش است
در قالب این همکاری که با شعار یک تیم نیاز است It Takes a Pack دنبال میشود، برندهای کلانوا در تبلیغات ملی، محتوای دیجیتال و شبکههای اجتماعی ظاهر خواهند شد همچنین، فعالسازیهای ویژه در فروشگاهها، بستهبندیهای خاص و رویدادهای هدفمند نیز بخشی از این برنامه خواهند بود کلانوا که پس از جدایی کسبوکار غلات از شرکت کلاگ در اکتبر ۲۰۲۳ تأسیس شد، در سال ۲۰۲۴ فروش خالص ۱۳ میلیارد دلاری داشته است این شرکت قصد دارد با تمرکز بر برندهای قوی و همکاری با شرکای خردهفروشی، حضوری قدرتمند در بازار اسنک داشته باشد
خلاصه ≤150 کلمه
خبرگزاری اگروفودز گزارش میدهد که شرکت کلانوا Kellanova ، مالک برندهای محبوب اسنک مانند پرینگلز و چیز-ایت، یک همکاری استراتژیک بزرگ با فدراسیون فوتبال آمریکا آغاز کرده است کلانوا اکنون حامی رسمی اسنک تیم ملی آمریکا است این اقدام بازاریابی، اولین سرمایهگذاری ورزشی گسترده شرکت برای تمامی محصولات اسنکی خود محسوب میشود هدف اصلی این شراکت، افزایش تعامل با هواداران و ارتقاء ارتباط فرهنگی برند با مصرفکنندگان، به ویژه با توجه به رشد چشمگیر محبوبیت فوتبال در آمریکا و نزدیک شدن به رویدادهای بزرگی چون جام جهانی ۲۰۲۶ و المپیک ۲۰۲۸ است کلانوا قصد دارد با استفاده از تبلیغات ملی، فعالسازیهای دیجیتال و خردهفروشی، برندهای خود را در لحظات لذتبخش هواداران فوتبال، حضور پررنگی دهد
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟