تعجبی ندارد که خانمها بیشتر از آقایان شکلات میخورند. اما این تفاوت در مصرف ممکن است کمتر از آن چیزی باشد که تصور میشود.
بر اساس گزارش he conomic imes، در حالی که ۹۱ درصد از خانمها شکلات را ترجیح میدهند، ۸۷ درصد از آقایان نیز با این موضوع موافق هستند که تفاوت چندانی با آمار بانوان ندارد.
اما چرا خانمها شکلات را بیشتر دوست دارند و این موضوع چه فرصتهایی را برای قنادیها ایجاد میکند تا شکاف در تقاضا را پر کنند؟
اطلاعات astewise نشان میدهد که مصرف شکلات در بین خانمها به دلایل مختلفی بیشتر است
افزایش مصرف مصرف شکلات در بین خانمها سالانه ۶.۴ درصد افزایش مییابد، در حالی که این رقم برای آقایان ۳.۱ درصد است.
رشد بازار بازار جهانی شکلات در حال حاضر ۱۴۰.۱۲ میلیارد دلار ارزش دارد و با نرخ رشد سالانه ۴.۸۹ درصد در حال گسترش است.
این بازار قوی و رو به رشد، فرصتهای زیادی را برای صنایع غذایی و نوشیدنی، به ویژه قنادیها، ایجاد میکند.
به گفته lon hen، مدیرعامل astewise، «این دسته از محصولات دارای پتانسیل نوآوری بالایی است.»
با ادامه تکامل مصرف شکلات، برندهایی که ترجیحات ظریف خانمها و آقایان را درک میکنند، بیشترین سود را خواهند برد. قنادیها با نوآوری در عملکرد، لذت و داستانسرایی، میتوانند نه تنها تقاضای رو به رشد را برآورده کنند، بلکه آینده شکلات را نیز رقم بزنند.
خلاصه
مصرف شکلات در بین خانمها بیشتر از آقایان است، اما این تفاوت آنقدرها هم که فکر میکنیم زیاد نیست. بازار جهانی شکلات در حال رشد است و فرصتهای زیادی را برای قنادیها و صنایع غذایی ایجاد میکند. برندهایی که ترجیحات مصرفکنندگان را درک میکنند و در عملکرد، لذت و داستانسرایی نوآوری میکنند، میتوانند در این بازار موفق شوند.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟