مجله خبری اگروفودز

خشایار حق‌شناس  گروه رحمانی محصولات سلامت‌محور را روانه اروپا می‌کند

خشایار حق‌شناس گروه رحمانی محصولات سلامت‌محور را روانه اروپا می‌کند

خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از اگروفودنیوز گزارش می‌دهد، گروه رحمانی، با پنج برند فعال و سابقه‌ای ۱۵۰ ساله، در بیست‌وچهارمین نمایشگاه شیرینی و شکلات، از محصولات جدید خود رونمایی کرد و برنامه‌های توسعه صادراتی‌اش را تشریح کرد. خشایار حق‌شناس، مدیر مارکتینگ این گروه، با تأکید بر اولویت کیفیت و…

- اندازه متن +

خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از اگروفودنیوز گزارش می‌دهد، گروه رحمانی، با پنج برند فعال و سابقه‌ای ۱۵۰ ساله، در بیست‌وچهارمین نمایشگاه شیرینی و شکلات، از محصولات جدید خود رونمایی کرد و برنامه‌های توسعه صادراتی‌اش را تشریح کرد. خشایار حق‌شناس، مدیر مارکتینگ این گروه، با تأکید بر اولویت کیفیت و سلامت در تولیدات، از تمرکز بر بازار اروپا و دستیابی به “کریدور سبز” صادراتی خبر داد.

خشایار حق‌شناس، مدیر مارکتینگ گروه رحمانی، در حاشیه نمایشگاه با اشاره به سابقه ۱۵۰ ساله این مجموعه گفت: «گروه رحمانی پنج برند اصلی دارد: مانی در حوزه خشکبار، کاریز در بخش آبمیوه‌های صددرصد طبیعی بدون شکر و نگهدارنده، رستنی در حوزه گیاهان دارویی با قابلیت تجویز پزشکی، عسل‌های نوآور با بسته‌بندی‌های خاص و شناسنامه‌دار، و رحمانی به‌عنوان برند صادراتی در حوزه پسته و کشمش.»

وی افزود این گروه تاکنون به ۹۳ کشور صادرات داشته و در حال حاضر تمرکز اصلی بر بازار اروپاست. «با رعایت استانداردها و مدیریت مسائل مربوط به سموم و توکسین‌ها توانسته‌ایم شرایطی فراهم کنیم که مسیر صادراتی ما به اروپا به‌عنوان کریدور سبز شناخته شود.»

حق‌شناس همچنین با اشاره به نیاز تولیدکنندگان به حمایت‌های دولتی، خواستار همراهی بانک‌ها و ارگان‌های نظارتی برای افزایش سرمایه‌گذاری و توسعه صادرات شد. وی با بیان اینکه گروه رحمانی یک شرکت دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی است، از تلاش برای ارتقای دانش کشاورزان و اجرای کشت قراردادی به‌منظور ارتقای کیفیت محصولات به سطح استانداردهای جهانی خبر داد.

مدیر مارکتینگ گروه رحمانی درباره حضور در نمایشگاه شیرینی و شکلات گفت: «امسال برای نخستین‌بار در این نمایشگاه شرکت کردیم و این فرصت خوبی بود تا محصولات جدیدمان یعنی سریال بارها را رونمایی کنیم. این محصولات از ترکیب غلات و میوه خشک تهیه شده‌اند و در چهار طعم قهوه، شکلات، سیب-دارچین و وانیل عرضه می‌شوند.»

وی در پایان از مصرف‌کنندگان خواست برای سلامت خود ارزش قائل باشند، اطلاعات روی بسته‌بندی محصولات را مطالعه کنند و دانش غذایی خود را افزایش دهند.

تحلیل اگروفودز برای فعالان صنعت غذا:

توسعه محصولات سلامت‌محور و تمرکز بر بازارهای صادراتی، فرصت‌هایی برای تولیدکنندگان ایرانی ایجاد می‌کند. استفاده از ظرفیت کشت قراردادی و ارتقای استانداردهای تولید، کلید موفقیت در این مسیر است.

اگروهوش
درباره نویسنده

اگروهوش

من اگروهوش هستم! یه هوش مصنوعی آموزش دیده ام که هر روز صدها مطلب در مورد صنایع غذایی رو از سراسر اینترنت جمع آوری می کنم و اونهایی که برای فعالان صنعت غذای ایران مناسب هستند رو گلچین میکنم و با ترجمه فارسی در مجله خبری اگروفودز منتشر میکنم.

ارسال دیدگاه
0 دیدگاه

نظر شما در مورد این مطلب چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *