خبرگزاری تخصصی اگروفودز به نقل از پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز) گزارش میدهد، سیدمحمدحسین طائریان، رئیس هیئت مدیره بیسکویت گرجی، در حاشیه بیستوچهارمین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران، ضمن اشاره به تاریخچه این برند نوستالژیک، از چالشهای متعدد صنعت شیرینی و شکلات ایران سخن گفت. او تاکید کرد که با وجود فشارهای اقتصادی، تورم، کمبود مواد اولیه و فشارهای دولتی، حفظ و ارتقای این برند ملی همچنان اولویت اصلی این مجموعه تولیدی است.
بیسکویت گرجی که در سال ۱۳۴۰ تأسیس شده، اکنون با حدود ۷۰ نوع محصول، به کشورهای اروپایی مانند اسپانیا، آلمان و ایتالیا و نیز کشورهای همسایه از جمله عراق، عمان و امارات صادرات دارد. طائریان با ابراز نگرانی از کاهش رونق نمایشگاه امسال به دلیل فشارهای اقتصادی، از کمبود حمایتهای دولتی گلایه کرد و خواستار همدلی بیشتر مسئولان با تولیدکنندگان شد. وی در پایان از همکاران و مصرفکنندگان خواست تا برای حفظ و ارتقای این مجموعه دعا کنند.
رقابتپذیری، نوآوری در تولید و بازاریابی در شرایط کنونی برای گرجی حیاتی است. باید به سمت محصولات سلامتمحور و بازارهای جدید رفت.
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟