چگونه رستورانها میتوانند در جستجوهای «نزدیک من» پیروز شوند نکات سئو برای دیده شدن در سطح محلی
هر روز میلیونها نفر گوشیهای خود را برمیدارند و در گوگل عبارت «رستورانهای نزدیک من» را جستجو میکنند هدف کاملاً مشخص است برآورده کردن یک هوس، ملاقات با دوستان یا صرف یک ناهار سریع برای متخصصان صنعت غذا و نوشیدنی، برنده شدن در این جستجوی «نزدیک من» میتواند سرنوشت یک وعده شام پررونق را رقم بزند اگر رستوران شما در نتایج برتر محلی نشان داده نمیشود، شما بیشترین مشتریان بالقوه را که آمادهاند تقریباً بلافاصله وارد رستوران شما شوند، از دست میدهید
این راهنما مؤثرترین و عملیترین استراتژیها را برای کمک به رستورانها برای کسب رتبه بالا در جستجوهای «نزدیک من» ارائه میدهد ما به بررسی اقدامات سئوی واقعی میپردازیم که رستورانداران، بازاریابان و متخصصان مهماننوازی میتوانند از آنها برای جذب مشتریان جدید استفاده کنند
چرا جستجوهای «نزدیک من» مهمتر از همیشه هستند؟
بیایید واقعبین باشیم – «رستورانهای نزدیک من» در واقع درِ ورودی جدید برای مشتریان گرسنه است بر اساس گزارش بینش مصرفکننده گوگل، جستجوهای «اکنون باز است نزدیک من» نسبت به سال گذشته بیش از 400 درصد افزایش یافته است برای اکثر افراد، اگر شما در سه نتیجه برتر بسته نقشه گوگل نباشید، اصلاً وجود ندارید
نرخ تبدیل مشتریان حضوری بالا است 76 درصد از افرادی که جستجوی محلی انجام میدهند، ظرف 24 ساعت از یک کسبوکار بازدید میکنند و 28 درصد خرید میکنند – اغلب در همان لحظه
ابتدا موبایل، حالا همهجا تقریباً تمام جستجوهای «نزدیک من» در تلفنهای هوشمند انجام میشوند، اغلب زمانی که مشتری در فاصله یک مایلی از رستوران شما قرار دارد
بسته محلی رقابتی بسته محلی گوگل نتایج نقشه جعبهای با سه کسبوکار بیشترین سهم کلیکها – و در نتیجه ترافیک و سفارشها – را به خود اختصاص میدهد
اگر میخواهید مشتریان «آماده برای غذا خوردن» را به رستوران خود جذب کنید، سئوی محلی هوشمندانه ضروری است
فرمول رتبهبندی جستجوی محلی
گوگل از سه سیگنال کلیدی برای رتبهبندی رستورانهای محلی استفاده میکند
نزدیکی رستوران شما چقدر به جستجوگر نزدیک است
مرتبط بودن اطلاعات کسبوکار رستوران شما چقدر با جستجو مطابقت دارد
برجستگی شما چقدر در اینترنت شناختهشده و دارای نظرات خوب هستید
بهینهسازی هر سه مورد، پایه و اساس تسلط بر جستجوی «نزدیک من» است
چگونه برای جستجوی محلی رتبه بهتری کسب کنیم؟
پروفایل کسبوکار Google خود را بهینه کنید
نظرات معتبر را تشویق و مدیریت کنید
وبسایت رستوران خود را با محتوای محلی بهینه کنید
ثبات NAP نام، آدرس، شماره تلفن را حفظ کرده و لینکسازی محلی ایجاد کنید
در Google Maps و Apple Maps دیده شوید
از محتوای محلی، رویدادها و مشارکتها استفاده کنید
از دادههای ساختاریافته برای سئوی محلی استفاده کنید
از کلمات کلیدی «نزدیک من» در بازاریابی خود استفاده کنید
پیگیری، اندازهگیری و تنظیم کنید
خلاصه
برای موفقیت در دنیای دیجیتال امروز، رستورانها باید در جستجوهای محلی «نزدیک من» رتبه بالایی داشته باشند این راهنما استراتژیهای عملی را برای بهبود رتبه سئوی محلی رستورانها ارائه میدهد اولین قدم، بهینهسازی پروفایل کسبوکار گوگل GBP است اطمینان از صحت و بهروز بودن اطلاعات NAP نام، آدرس، شماره تلفن در همه پلتفرمها، از جمله وبسایت، فهرستهای آنلاین و شبکههای اجتماعی، از اهمیت بالایی برخوردار است تشویق مشتریان به نوشتن نظرات مثبت و پاسخگویی به تمام نظرات، چه مثبت و چه منفی، به ایجاد اعتماد و بهبود رتبه در نتایج جستجو کمک میکند ایجاد محتوای محلی مرتبط، مانند بلاگپستها و رویدادهای محلی، نیز میتواند به جذب مشتریان بیشتر کمک کند با پیگیری و تجزیه و تحلیل نتایج، رستورانها میتوانند استراتژیهای خود را برای دستیابی به بهترین نتایج تنظیم کنند
نظر شما در مورد این مطلب چیه؟